فرمانده سپاه ناحیه ملایر خبر داد

توزیع ۱۵۰۰  بسته معیشتی همزمان با اعیاد شعبانیه در ملایر

ملایر-فرمانده سپاه ناحیه ملایر با اشاره به توزیع یک هزار و ۵۰۰  بسته معیشتی همزمان با اعیاد شعبانیه توسط سپاه و بسیج در ملایر گفت: ارزش هر بسته معیشتی ۳۵۰ هزار تومان است.
کد خبر: ۹۳۲۹۰۱۲
|
۲۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۸
توزیع ۱۵۰۰  بسته معیشتی همزمان با اعیاد شعبانیه در ملایربه گزارش خبرگزاری بسیج، سرهنگ سیدجواد حسینی در مراسم توزیع بسته‌های معیشتی توسط سپاه و بسیج در ملایر ضمن تبریک اعیاد شعبانیه اظهار داشت: پاسداری از اسلام و انقلاب فقط در لباس سپاه نیست و امرز در خط مقدم نبرد، مدافعان سلامت از این نظام پاسداری می‌کنند.

وی با بیان اینکه وضعیت کرونا یک آزمایش و امتحان بود و بخش درمان جهادی کار کرد، گفت: سپاه و بسیج نیز در این زمینه همواره کنار کادر درمان بوده و تا ریشه‌کنی این ویروش منحوس در کنار مدافعان سلامت خواهیم بود.

فرمانده سپاه ناحیه ملایر گفت: بسیج و سپاه ملایر با اجرای طرح‌های مختلف در این زمینه موفق عمل کرده و هر جا نیاز باشد همچنان پای کار هستیم.

وی با بیان اینکه در این جنگ بیولوژیک ملایر تاکنون خوب کنترل کرده است، گفت: امیدواریم در سال جدید به وضعیت بهتری برسیم.

حسینی بر رعایت بیشتر پروتکل‌های بهداشتی تاکید کرد و گفت: سپاه و بسیج از ابتدای کرونا تاکنون طی چند مرحله طرح کمک‌های مومنانه را در شهرستان ملایر برگزار کرده‌اند.

وی با اشاره به توزیع یک هزار و ۵۰۰  بسته معیشتی همزمان با اعیاد شعبانیه توسط سپاه و بسیج در ملایر افزود: ارزش هر بسته معیشتی ۳۵۰ هزار تومان است که به همت مرکز نیکوکاری ثارالله (هیئت رزمندگان اسلام) تامین شده است.

فرمانده سپاه ناحیه ملایر با بیان اینکه در این طرح برای خرید ۴ کمک هزینه جهیزیه ۴۰ میلیون تومان هزینه شده است، افزود: همچنین به مناسبت فرارسیدن اعیاد شعبانیه سه واحد خانه محروم نیز به همت سپاه و گروه‌های جهادی افتتاح شد.

وی ضمن تقدیر از دستگاه‌های خدمات رسان شهرستان افزود: کار‌های عمرانی این منازل مسکونی با همت و کمک گروه جهادی شهید مدافع حرم «میلاد مصطفوی» ساخته شده است.

حسینی با اشاره به مجازی شدن مدارس به دلیل بیماری کرونا افزود: ۱۶ گوشی و تبلت نیز توسط سپاه تهیه و در اختیار دانش‌آموزان نیازمند قرار گرفت.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار